Violetta Podsiadla-Kabacinska
Neuro i surdologopeda, oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeutą NDT- Bobath, nauczyciel dyplomowany, specjalista z wieloletnią praktyką w pracy z dziećmi z opóźnieniami i zaburzeniami rozwojowymi. Od dwudziestu lat pracuję z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Ważnym obszarem pracy zawodowej jest praca z rodzicami. Dlatego prowadzi spotkania psychoedukacyjne dla rodziców dzieci. Prowadzi również szkolenia stacjonarne i on-line dla terapeutów i nauczycieli z zakresu pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W ostatnim czasie opracowała autorskie szkolenie WERBOsensoMOTORYKA®.
- Własne
- Zakupiony
Szkolenia
- Wszystkie
- Opublikowane
- Oczekujące
Zaburzenia przetwarzania słuchowego.
Dostęp do szkolenia przez 7 dni PROGRAM RAMOWY: Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD )- istota zaburzenia. W jaki sposób objawiają się Centralne Zaburzenia Przetwarzania...
Kształtowanie mowy i języka u dzieci z ORM
Dostęp do szkolenia przez 7 dni PROGRAM RAMOWY Kilka słów o opóźnionym rozwoju mowy. Aktywności i umiejętności podstawowe, bazowe do rozwoju mowy- funkcje prymarne,...
Zaburzenia napięcia mięśniowego a mowa. Dyspraksja rozwojowa. Apraksja oralna.
Dostęp do szkolenia przez 7 dni Stara nazwa szkolenia to: “Wpływ zakłóceń przetwarzania sensorycznego na rozwój mowy. Sposoby postępowania. cz. II” Program ramowy:...
Czynniki zakłócające rozwój mowy i komunikacji. Wskaźniki, interpretacja, zalecenia.
Dostęp do szkolenia przez 7 dni Poprzednia nazwa szkolenia: “Jak wykorzystać obserwację i wywiad do tworzenia planu terapii logopedycznej.” Program ramowy Jak określać mocne...
Zaburzenia koncentracji u dzieci
Dostęp do szkolenia przez 7 dni OPIS Za pomocą przestawionych strategii nauczymy dziecko czekać na swoją kolej, lepiej koncentrować uwagę, dokonywać selekcji bodźców, wykonywać...
Wpływ zakłóceń przetwarzania sensorycznego na rozwój mowy. Zaburzenia modulacji i różnicowania.
Dostęp do szkolenia przez 7 dni CEL Szkolenie oferuje, poza wprowadzającą częścią teoretyczną, przede wszystkim praktyczne podejście. Omówionych zostanie wiele zabaw, ćwiczeń, aktywności i...
Dyspraksja rozwojowa. Apraksja oralna. Postępowanie w terapii logopedycznej i pedagogicznej. Rekomendowane strategie terapeutyczne.
📋 Plan ramowy: 👉 Praksja, dyspraksją rozwojowa, apraksja oralna, kinestezja artykualcyjna- co to jest, jakie są różnice, jakie konsekwencje powodują. 👉 Ideacja, planowanie motoryczne,...